Този сайт използва cookies. Продължавайки да разглеждате сайта вие си давате съгласието да използваме cookies, които можете да управлявате от настройките на браузъра си.
Научете повече.
close

Корпоративна социална отговорност 

Вечна отговорност и

постоянна ангажираност


Устойчивостта на предприятието зависи от стабилната основа на операциите в три аспекта: икономика, околна среда и общество. Това е чрез натрупване на осъзнаване, че енергията може да бъде натрупана за бъдещ устойчив растеж. През 2015 г. корпорацията BenQ продължи да култивира своята корпоративна визия за "осъзнаване на истината, добротата и красотата на ИТ живота" и навлезе в четирите области: L.I.F.E от 3C продукти. BenQ очаква да осигури по-добър цифров живот, високоефективно функциониране на предприятието, пълно и модерно медицинско обслужване и образователно обучение с по-гъвкави приложения. Той също така очаква да спази своята отговорност в предприятието, като се стреми към печалби и растеж, осигурявайки проактивно и положително влияние върху обществото и обществеността.


В икономическо отношение пазара отбелязва леко забавяне, което се дължи на стагнация при търсенето на електронни продукти. В отговор на намалянето на пазара на продукти от нисък клас, BenQ насочва своята продуктова стратегия към продукти от висок клас и с висока добавена стойност. Вземете например два основни продукта, компанията продължава да разработва и увеличава продажбите на LCD монитори, във високият клас - професионални, геймърски и големи монитори, като същевременно се стреми да вгради в продуктите разнообразни нови функции и специални приложения. За прожекторите BenQ постигна целта си продавайки над милион прожектора, в световен мащаб, през 2014 и култивира изискванията на потребителите през 2015, фокусирайки се в четири области - образование, домашно ползване, бизнес и професионално модели, подобрявайки същевременно яркостта, разделителната способност и намалявайки размера и теглото на прожекторите.  През 2015 BenQ запази позицията си на марка номер две при прожекторите, в световен мащаб и марка номер едно при DLP прожекторите.


По отношение на околната среда BenQ продължава да обмисля цялостното въздействие на продуктите върху околната среда, от процеса на разработка, до доставката и жизненият цикъл, като се стреми да намали консумираната електроенергия и опаковката, както и да ги направи по-лесни за рециклиране. С подобряването на различните сегменти BenQ създава зелени продукти, които са екологични и имат по-малко въздействие върху околната среда, за да отговорят на очакванията на заинтересованите страни. През 2015 BenQ спечели различни награди като “Business A Team Excellence Award” от Taipei Energy-saving Leadership Award, “Carbon-Reduction Action Excellence Award” от Администрация за защита на околната среда (EPA) и “Energy Management Excellence Award” от Taipei Energy Management Institute, показвайки признание относно плановете на BenQ за пестене на енергия и намаляване на въглеродните емисии.


В социален аспект вярваме, че талантът е в основата на корпоративния растеж. Поради това BenQ стимулира креативността и конкурентноспособността на служителите,  чрез организирането на различни обучения и създаване на безопасна работна среда. Заедно с това пренасяме влиянието си върху обществото, чрез силата на бранда, комбинирайки нашите технологии, докато приканваме гимназия Xihu да използва интерактивни бели дъски, DIY 3D очила и прожектори, за да помогнем за по-лесното разбиране на сложните, научни теории.


BenQ е марка в основата на която са хората.. Вярваме, че дизайнът и технологията трябва да отговарят на истинските изисквания на хората, за да изпълнят най-добрите функции. Защото, ако има значение за теб, има значение и за нас; поради това се надяваме, че философията на BenQ може да достигне до всички краища на Тайван, разкривайки истината, добротата и красотата на технологичния живот.


 Conway Lee Конуей Лии
Президент & CEO на корпорация BenQ

повече за CSR инициативите на BenQ, свалете CSR отчета на BenQ BenQ CSR report и посетете csr.BenQ.com