Корпоративна социална отговорност 

Вечна отговорност и

постоянна ангажираност


Устойчивостта на предприятието зависи от стабилната основа на операциите в три аспекта: икономика, околна среда и общество. Това е чрез натрупване на осъзнаване, че енергията може да бъде натрупана за бъдещ устойчив растеж. През 2015 г. корпорацията BenQ продължи да култивира своята корпоративна визия за "осъзнаване на истината, добротата и красотата на ИТ живота" и навлезе в четирите области: L.I.F.E от 3C продукти. BenQ очаква да осигури по-добър цифров живот, високоефективно функциониране на предприятието, пълно и модерно медицинско обслужване и образователно обучение с по-гъвкави приложения. Той също така очаква да спази своята отговорност в предприятието, като се стреми към печалби и растеж, осигурявайки проактивно и положително влияние върху обществото и обществеността.


В икономическо отношение пазара отбелязва леко забавяне, което се дължи на стагнация при търсенето на електронни продукти. В отговор на намалянето на пазара на продукти от нисък клас, BenQ насочва своята продуктова стратегия към продукти от висок клас и с висока добавена стойност. Вземете например два основни продукта, компанията продължава да разработва и увеличава продажбите на LCD монитори, във високият клас - професионални, геймърски и големи монитори, като същевременно се стреми да вгради в продуктите разнообразни нови функции и специални приложения. За прожекторите BenQ постигна целта си продавайки над милион прожектора, в световен мащаб, през 2014 и култивира изискванията на потребителите през 2015, фокусирайки се в четири области - образование, домашно ползване, бизнес и професионално модели, подобрявайки същевременно яркостта, разделителната способност и намалявайки размера и теглото на прожекторите.  През 2015 BenQ запази позицията си на марка номер две при прожекторите, в световен мащаб и марка номер едно при DLP прожекторите.


По отношение на околната среда BenQ продължава да обмисля цялостното въздействие на продуктите върху околната среда, от процеса на разработка, до доставката и жизненият цикъл, като се стреми да намали консумираната електроенергия и опаковката, както и да ги направи по-лесни за рециклиране. С подобряването на различните сегменти BenQ създава зелени продукти, които са екологични и имат по-малко въздействие върху околната среда, за да отговорят на очакванията на заинтересованите страни. През 2015 BenQ спечели различни награди като “Business A Team Excellence Award” от Taipei Energy-saving Leadership Award, “Carbon-Reduction Action Excellence Award” от Администрация за защита на околната среда (EPA) и “Energy Management Excellence Award” от Taipei Energy Management Institute, показвайки признание относно плановете на BenQ за пестене на енергия и намаляване на въглеродните емисии.


В социален аспект вярваме, че талантът е в основата на корпоративния растеж. Поради това BenQ стимулира креативността и конкурентноспособността на служителите,  чрез организирането на различни обучения и създаване на безопасна работна среда. Заедно с това пренасяме влиянието си върху обществото, чрез силата на бранда, комбинирайки нашите технологии, докато приканваме гимназия Xihu да използва интерактивни бели дъски, DIY 3D очила и прожектори, за да помогнем за по-лесното разбиране на сложните, научни теории.


BenQ е марка в основата на която са хората.. Вярваме, че дизайнът и технологията трябва да отговарят на истинските изисквания на хората, за да изпълнят най-добрите функции. Защото, ако има значение за теб, има значение и за нас; поради това се надяваме, че философията на BenQ може да достигне до всички краища на Тайван, разкривайки истината, добротата и красотата на технологичния живот.


 Conway Lee Конуей Лии
Президент & CEO на корпорация BenQ

повече за CSR инициативите на BenQ, свалете CSR отчета на BenQ BenQ CSR report и посетете csr.BenQ.com